جملات طنز و جذاب

به وبلاگ من خوش آمدید
Home Email Profile Design
Categories

Authors

Tags

Friends


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





فال حافظ

ابزار فال حافظ


6052138

قالب

چت روم

دریافت کد نظر سنجی وبلاگ و سايت

جملات طنز و جذاب
سلام این وبلاگ فقط برای تفریح و خندست.امیدوارم از مطالب لذت ببرید.نظر فراموش نشه

عنی اگه مامانه من 100 کیلو سیب زمینی هم سرخ کنه تا من بخوام یکی شو ور دارم میگه دست نزن کمه!



نظرات شما عزیزان:

E&N
ساعت22:52---14 دی 1393
خخخخخخخخ واقعا

موفق باشی گلم..عالیییییییییییی

سربزن.نظربده


باران
ساعت22:48---14 دی 1393
کلاماماناروی سیب زمینی سرخ کرده حساسن من همیشه خودم سرخ میکنم نصفشونوحین سرخ کردن میخورم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 14 دی 1393 22:27 Ava